ORÄTTVISA!

ASSSÅ jag har bokstavligt talat damp på allt och alla särskilt på oss s.k  MÄNNISKOR! seriöst hade en annan blogg innan skrev om det med men eftersom den är borta kommer ämnet upp igen!



Jag är så jävla trött på alla dom här kissie, dessie, paow, m.m seröst visst de kul sitta läsa deras fan dåliga blogg om deras fucking perfekta liv som blonda och rika ( åhnej int avundsjuk om ni tror det!) och hur dom klagar om dom inte får läsare, pengar eller en finne på sitt fuckade ansikte! :@ HELVETE VÄX UPP TJEJER OCH KILLAR!
Jag satt på bussen idag på väg in till jobbet där ja hör om två tjejer som klagar över att dom inte fick festa för en natt och inte fick köpa sin bikini liksom shiiit tänkte jag tänk på andra problem i världen snälla de där är pyttesmå saker jämnfört med det!
Jag tänker på saker som fattigbarn, på svält,sjukdomar osv, och situationen i Iran det är så jävla sorligt hur unga inte får sina röster hörda och demostrattioner, presidentval kan orska så mkt kaos i ett land !
Enough is Enough liksom! aja back to the ämne, Jag vill bara säga såhär innna ni öppnar eran käft och kommentera och slänger ut kommentarer och kollar snett eller va fan som åker ut tänk er för inte en inte två utan tre gånger när ni ska göra eller säga nåt tro mig det uppskattas mer än vad ni tror. Eller om att inte sitta och förolämpa fattiga och länder, barn, unga samt gamla som har det svårt i fattiga länder nåt jag hatar är folk som slänger ur sig fula saker om det och är fula i käften och kommenterar fan vilken ful unge eller va smal men snälla kolla på er ni skulle också va fula som stryk om ni haft det så utan all the bling bling ;) aja ja hoppas inte ni sitter tänker fan denna tjejen är helt dum i huvudet ja vill bara uttrycka min åskit i min blogg sen är ni välkomna att komma med era ska bli intressant va ni har att säga ! ;)
som sagt när ni sitter hemma med tak över huvudet och mat för dagen och kläder att ha och någonting att sova på osv så tänk fan va lycklig lottade jag är som har det så bra och jag får allt jag vill! Liksom sitt bara tänk på barnen i afrika eller i irak, indien, m.m som får joina armen och jobba slita ut sig själv för några kronor eller lite ris till mat osv. eller när dom dör p.g.a att dom jobbat sig till döden eller får aids och hur kvinnor och barn blir ihjälslagna och misshandlade, våldtagna osv TÄNK?! fatta vilket liv och vi klagar över allt lyx vi får okej viist, så äre inte för alla kanske men dom flesta ! jag ber bara om en grej en liten människa kan börja förbättre och sen börja andra fatta hela poängen och dras med det är så förbättring sker, donera lite då och då. Tänk er själva i den situationen blev av med jobb, föräldrar, pengar, hus, hem, bil allt leva på gatan  och förlora allt nej dom har inte rätt att bli retatde för det eller för att dom ser annourlunda ut, alla är perfekta när dom är sig själva och inte bry sig om andra så äre! och alla har rätt till att ha egen åskit och leva sitt liv! ja, tänk så hamna ni i den situationen tänk bara liksom hur jobbigt hade de inte vart de hjärtkrossande bara se bilder eller reklam, filmer osv, man dör inombords för folk som har det svårt. så lättnade en liten del av de ja hade på mig har så mkt o skriva de kommer säkert fler inlägg om det håll utkik bruka spåra ur ibland aja feel the pain thats life ! men men ha en fortsatt trevlig fredagkväll jag ska lägga mig ska upp och jobba imon och glöm inte att njuta av de vackra vädret! :)

Peace Out / J ♥

Din Åskit
Postat av: annnoonnyymmaaaazz

ooh shiiit jaaao hålller med diiig o.O!

2009-06-26 @ 23:58:13
Postat av: jolie

yesyes, ville bara få ut det från hjärtat du vet !

2009-06-27 @ 00:04:54
Postat av: 9

skit bra skrivet Julie! så sant ,tänk att det finns sånna bortskämda ungdommar . som bryr sig om , om det minsta lilla. och inte dem andra runt om kring sig , Världen eller något annat , ( själviska) . bästa jag har läst . <3

2009-06-27 @ 00:05:31
Postat av: jolie

till 9:



håller med fullständigt tyvär så är livet så och jävligt orättvist och tufft svåra knytar att knyta upp utan hjälp och kunskap! tack för du har tro ! tack så mkt<3

2009-06-27 @ 00:08:55

Din Åskit:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0