Like the sun lights up our life...

yes,Yes det är vad lite sol kan göra med livet :)!

Ja ni kära idioter hahah driver sötnosar (K), hoppas ni har haft en sköön dag, det hade jag iaf kan dra lite om den lite så där typ sådär ;)


Börja med vakna åt frukost och off we go the whole familia till lite ställen köpte lite grejer till juff's rum sen kom hem käka o så bytta om sen åka in till stan med era<3  och kollade runt de massa rea betyder alla går runt me samma grej, not my thing really, blev ett bar sjukt snygga marinblåa shorts till er ! sen efter det gick runt lite massa folk + värme = äckligt hihi :D sen till coffe house tog ett fik snackade lite om allt och alla alltid lika härligt med dig era love u hunnybunny<3 sen tog bussen hem bytte om och drog arslet till träningen med emiliaaaaaj :D skönt och träna älskar fotboll! sen hem åt och så bytte om och sen hem till eras lovley home där syrran va också kom därifrån nyss massa skoj som alltid, matchen mellan serbien och sverige kolla vi även på, BRAA JOBBAT SVERIGE!!!!! sen nu sitter bara framför datorn ruttna, igår köpte ja även en kool t-shirt lite avkapade från vila kommer bild sjukt snygg ! aja planer för imon jobba och TRÄFFA MIN ÄLSKLING<3<3  aja ha en underbar kväll natti natti från moi kommer lite bilder också :D

Peace Out / J ♥



tröjan och lilla kuvert, fest/smink väska mamma fick med till mig :)

min älskade vera/era<3
          




Din Åskit

Din Åskit:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0