HOME SWEET HOME

Så mina pärlor nu är jag hemma eller har vart det ett bra tag seeg dag som fan asså sjukt är det :O!

Aja kan dra lite om dagen :), vaknade runt halv elva åt klädde på mig sen till jobbet ( mc donalds för er som tänker vart jobbar hon ! ) aja jobbade för mycket folk asså förstår fortfarande inte haha anyway efter jobbet stack jag slivis , rita o nie till max tog oss ett käk, satt PERFEKT! :D hjärta mat asså<3 sen hem fort hjälpa mammut lite sen kom emilie hit och båda vi två stack som idioter in till stan och tog oss ett fik fast än mådde dåligt sen hem pormenera och satt lite snacka om allt mellan himmel och jord så JÄVLA SKÖNT * SKRIK* emilie gets it ;) anyway nu sitter jag här hemma helt slut kollar på fotboll med papput ITALIEN - BRASILIEN de står 0-3 ;) sjukt seg match samt att ja är det haha. aja men nu ska ja äta nu ha en fortsatt trevlig söndagkväll pöss pö er :D


Peace Out / J ♥



Din Åskit

Din Åskit:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0