bitches it's jolie aiight i am back and tiiight :D hight high five!

heeeeeeeeeeeeeey julie heter jaaaaaaaaaaaaaaag eller thihihi ja vet inte:D! *
ehhm so not me :S:P skämt osido, ja ni mina kära underbara läsare de va ett bra tag sen :) de har hänt massa skit nu och grejer flyter på annars så de nåt bra ...

men men ja måste bara säga shiiiiiiiiiiiiiit people changes, shit happens men seriöst det är sjukt vilken värld vi lever i och vad som händer fattar verkligen NADA!!

anyways ja har precis kommit hem från kryssningen jävligt lyckat med familjen, kusiner o fler nära aja förutom min jävla laktosintolerantah** mage HAHAHAHHHAA :D! rolig jag är och massa bilder kommer sen de har vart en sjukt störd sommar enligt moi!

aja ska dra ner och äta me min bror ( d.v.s Karinna med K inte C !)


peace out sunshines / eran J ♥


Din Åskit
Postat av: din Karinnaaaaaaa

HAHAHAHA så jävla sköön är du min älsklinggg!<3333

2009-08-12 @ 23:05:19
Postat av: jenjoe!

du är fucking SKÖNAST! we love you bitch!<33

2009-08-12 @ 23:06:05
Postat av: Anonym

till mina båda älsklingar: tack ni är bäst love both of u<33 kärlek till er hahaha o spännande de som kommer upp snart ;)

2009-08-13 @ 00:05:16

Din Åskit:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0